dilluns, 15 d’octubre del 2012

Young Killer.

YOUNG KILLER.


Per a mi cantar és un art, i el meu actor preferit es en Jorge González Villar, (Alias;Young Killer )
Es y viu en Santa cruz de Tenerife, porta cantant des de els 12 anys, de petit sempre escrivia cançons,sempre li agradava la musica,R&B,escoltava a en Niyo,Chris Brown...
Va comença a escriure temes amb el seu colega "el puma".
Té molts de fans,i jo soc una de ellas, ha fet 42 cançons,moltes d'aquestes cançons les ha fet amb altres artistes famosos, com en xriz,saik,yone,critika,miriam,ermetiko etc.
Jo he triat aquest cantant per que me encantan les seves cançons,em identifico,les seves cançons són úniques expliquen la realitat,et fan veure com son les coses,les seves lletres son perfectes,tot el que escriu es molt bonic,sempre te les paraules perfectes per a cada cançó i lo que ell canta es exactament el que em passa,es com si mantengues i per això m'agrada tant.

Les cançons que mes m'agraden són

[ No Llores Mas ] - Young Killer Feat. Saik 

[Las Cosas Cambian] - Young Killer & Miriam

[ Todo Fue Un Sueño ] - Young Killer Ft. Diana & Miriam

[Mírame ahora] - Ermétiko, CHK, Sáik, Young Killer & Xriz

[Young Killer ft Crítika] - Me Doy Cuenta






Un video de la seva última cançó:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada